Skønhedsprodukter og specialprodukter fra Det Døde Hav

Pressemeddelelse februar 7, 2008 Helse

Flere og flere danskere får hudlidelser af forskellig art. Såvel psoriasis, som akne og atopisk eksem rammer flere og flere.

Set Anti psoriasis

Dead Sea Glory gik on-line på www.deadseaglory.dk den 4. februar 2008. Vi har et meget stort produktsortiment med produkter indeholdende mineraler og salte fra Det Døde hav.

Alt i skønhedsprodukter er stort set at finde i vores shop - bl.a. produkter til daglig hudpleje og velvære samt noget mod rynker, hyperpigmentering, skæl og hårtab. Vi sælger såvel enkeltprodukter som hele sæt, og af vore sæt kan nævnes: anti-psoriasis, anti-akne, anti-rynke, anti-eksem og anti-fregne & plet.

Dead Sea Glory's produkter ligger prismæssigt generelt lavere end vore konkurrenters. Dette har været et bevidst valg fra vores side, da vi gerne vil nå ud til mange i befolkningen - både til ren skønhed og velvære, men også til alle med problematisk hud.

Ejerne og baggrunden for Dead Sea Glory i Danmark
Firmaet ejes og drives af George Bachous, Klaus Larsen og Jane Hyldig. Vi fik ved en tilfældighed berøring med produkterne i Jordan, og blev præsenteret for ideen med at føre produkterne til Danmark. Faktisk var vi lidt skeptiske i starten, da vi mente, der var mange produkter at finde på markedet i forvejen. Da vi imidlertid selv har familie og venner med forskellige hudlidelser, var vi nysgerrige nok til at undersøge emnet nærmere. Vi kiggede på produkternes historie (kom på markedet i Jordan i 1980 og sælges idag i mange lande verden over) og gennemgik diverse test, foretaget på mennesker (man har ikke foretaget test på dyr). Vi erfarede, at produktsortimentet var både stort og indbydende, da der var noget for alle. Vi gik derfor igang med research omkring markedet generelt, studerede forskellige hudlidelser mv nærmere, og i slutningen af 2007 stiftede vi firmaet Dead Sea Glory.

Dead Sea Glory fungerer i skrivende stund kun som internet-shop, men vi bevæger os allerede nu ud på det øvrige marked, og vi håber vore produkter vil være at finde i større kæder for skønhed og velvære samt hos bl.a. frisører (vi har specielle hår-produkter mod psoriasis, akne og eksem), massører, fysioterapeuter o.lign.

Det er vores mål at komme ud til så mange som muligt i befolkningen - også de ældre - og allerede inden opstarten, viste der sig at være stor interesse for vore produkter - også fra frisører o.lign.

Vi kører lige nu med nogle åbningstilbud, og vi har startet vores egen produkt-testgruppe. Man vil løbende kunne følge udviklingen af produkternes effekt på disse testpersoner på vores hjemmeside. Her i opstarten har vi 2 testpersoner med psoriasis, som vil teste forskellige produkter.

Se mere på www.deadseaglory.dk

Helse