ShowCase 2007 - IT2Trust Security Day - 12th September 2007

Pressemeddelelse juli 17, 2007 IT

Deltag på efterårets største workshop om IT-sikkerhed.

It2trust as logo outline rgb

Vi har samlet markedets største producenter og sætter dig og IT-sikkerhed i højsædet...

Det er mig en stor fornøjelse, at invitere dig til at deltage på efterårets absolut største workshop for sikkerheds- og netværkssoftware. Hos IT2Trust har vi samlet nogle af branchens absolut vigtigste sikkerhedsproducenter, til en anderledes og inspirerende dag med sikkerheds- og netværks software samt dialog i højsædet.

Vores målsætning med denne dag, er at du får fuldt udbytte af den tid du investerer i dette arrangement, og vi garanterer, at du får noget at tænke over, som vil være af stor værdi for din virksomhed.

Arrangementet finder sted: PARKEN - 12. september 2007

Eksperter fra markedets ledende IT-sikkerhedsproducenter ...

Vi har som sagt samlet en lang række eksperter fra markedets ledende IT-sikkerheds- og netværksproducenter til at fortælle dig om deres produkter og løsninger. Kom og se eksperter fra Aladdin, CA, Check Point, Clearswift, Ipswitch, SafeBoot, Siscon og Sophos vise dig produkterne "LIVE", samt fortælle hvordan du og din virksomhed kan drage fordel af dem i hverdagen.

Se oversigt over de forskellige workshops på http://www.it2trust.com/showcase.asp

Valget er dit ...

Du vælger naturligvis helt selv, hvilke workshops du ønsker at deltage på.
Alle workshops er "LIVE" demonstrationer af produkterne og IKKE omfattende og langvarige PowerPoint præsentationer. Nogle workshops vil foregå på engelsk.

Afkryds i skemaet hvilke workshops du ønsker at deltage i - udfyld herefter dine oplysninger i formularen og tryk send. Så modtager du en bekræftelse pr. e-mail. Nemt, enkelt og hurtigt.

Vel mødt til en udbytterig dag ...

IT2Trust A/S

Peter Boll, Adm. direktør