Så lyder startskuddet til Midt-Databutik i Aalborg

Pressemeddelelse juni 25, 2007 IT

Lørdag den 30. juni kl. 10.00 Åbner Midt-Data dørene for en ny stor butiksudstilling i City Syd, hvor man finder alt inden for it. Åbningen bliver fejret med masser af hestekræfter, et kæmpe udvalg af it-produkter og attraktive tilbud.

Hp bus i aalborg
Se BMW Sauber Formel 1-bil
Der er fart over feltet og hestekræfter på banen, når Midt-Data åbner forretningen den 30. juni i Aalborg. Som led i festlighederne i forbindelse med åbningen har man nemlig mulighed for at se den højteknologiske, toptunede og fascinerende BMW Sauber Formel 1-bil. En unik bil, der betager både børn og voksne. BMW-forhandleren Bilhuset Haldrup præsenterer flere modeller fra deres personvognsportefølje i forbindelse med åbningen.
Bilentusiasterne kan også tage en inspirationstur til BMWs betagende udstilling på Jyllandsgade i Aalborg, hvor man også finder Formel 1-bilen søndag den 1. juli.

Rullende tilbud
Butiksåbningen bliver også fejret med HP-tourbus på 130 m˛ fyldt med attraktive tilbud. Kæmpebussen, der måske er verdens største rullende showroom, præsenterer spændende produkter og nyeste løsninger inden for printere, kameraer og pcer til fordelagtige priser.
Også i den nye Midt-Dataforretning finder man fristende tilbud, som er værd at køre efter.
Forretningen er placeret i City Syd, da det har været vigtigt for Midt-Data at vælge en kundevenlig placering, hvor både tilkørselsveje og parkeringsmuligheder er optimale.

Personlig service og bredt varesortiment
Uanset om man er på udkig efter en ny bærbar computer, en printer, en kæmpe fladskærm, et navigationssystem til årets bilferie, eller måske bare har lyst til at se det nyeste inden for it-produkter, er den nye Midt-Data butik i Aalborg det rette sted.
- Vi har erfaret, at en stor del af vores kunder foretrækker den personlige betjening og rådgivning i forhold til køb af it-produkter. Derfor satser vi på en lang række forretninger rundt i landet, hvor vi kan opfylde den enkelte kundes behov, fortæller Midt-Datas administrerende direktør Allan Carøe Sørensen.

For yderligere information kontakt:
Adm. direktør for Midt-Data A/S, Allan Carøe Sørensen på tlf. 87 256 460

Fakta om Midt-Data:
Midt-Data i Aalborg åbner lørdag den 30. juni kl. 10.00 på adressen Løven 19 i City Syd tæt på T. Hansen, Harald Nyborg og Bilka.
Butikken i Aalborg er Midt-Datas tredje. Om to måneder åbner kæden også en forretning FynByen i Odense.
Midt-Data har hovedkontor i Viborg og beskæftiger på nuværende tidspunkt cirka 70 medarbejdere.
Læs mere på midtdata.dk.

Medsendt billedmateriale: