Plaster mod overvægt

Pressemeddelelse april 5, 2005 Helse

Run på slankeplaster inden bikini-sæsonen

CMYK quick ny med plaster
I tusindvis af danskere, der åbenbart mangler mineralet jod, har fået løst deres overvægtsproblemer med et lille plaster, der sætter fart på forbrændingen.
Plastret, som sælges under navnet Quick Derma Patch, er præpareret med udtræk fra havtang, der har et højt naturligt indhold af jod og andre spormineraler.
- Vi har udviklet Quick-plastret, fordi nye undersøgelser viser, at omkring hver fjerde kvinde mangler jod og derfor kæmper med næsten uløselige vægtproblemer, siger direktør Torben Dhalvad fra producent-firmaet, TD of Scandinavia.

Effektiv metode

- Teknikken bag Quick-plastret er den samme som bruges ved fremstilling af bl.a. nikotinplastre. De aktive stoffer lægges i en blanding på plastrets underside og overføres gennem huden til blodbanen. På den måde optages ca. 95% af de aktive stoffer, mens måske kun 5% bliver optaget, hvis man spiser en tablet. Det er meget effektivt, siger Torben Dhalvad.
Det er individuelt, hvor stort et vægttab brugerne af Quick-plastret opnår, men det svinger mellem 200 g om dagen og 1 2 kg pr. uge. Ca. 10-15% opnår intet vægttab, da deres vægtproblem ikke skyldes jod-mangel.
Quick-plastret forhandles af Matas og helsekostbutikker, samt internetbutikken www.supershopping.dk Prisen for 14 plastre er 199 kr.

Billedtekst:
Quick-plastret er forårets store slanke-sællert. Det er nemt, og ofte er 14 dage nok til at få gang i vægttabet.

Helse