Fup og fakta om kolesterol

Pressemeddelelse januar 2, 2007 Helse

Diætist Merete Jensen fra Hjerteforeningens rådgivningscenter i Kolding fortæller om sund kost forud for generalforsamling i Vejle Lokalkomité

Den 17. januar er der generalforsamling i Vejle Lokalkomité, hvor interesserede kan melde sig til at arbejde for hjerternes sag. På generalforsamlingen vælges ny bestyrelse for lokalkomiteen.

Forud for generalforsamlingen fortæller diætist Merete Jensen fra Hjerteforeningens rådgivningscenter i Kolding om kolesterol, og hvordan man undgår at få forhøjet kolesterol. Hjælper det fx at undgå levepostej, æg og rejer? Det er mange hjertekarpatienter og pårørende sikkert nysgerrige efter at få svar på.

Frivilligkonsulent Tove Hansen fra Hjerteforeningen informerer om Hjerteforeningens tilbud til raske og syge og om arbejdet i en lokalkomité.

Efter foredraget er der generalforsamling for Vejle Lokalkomité.

Generalforsamling og foredrag holdes den 17. januar kl. 19 i Danmarks Transport Center, Torvet 20, 7100 Vejle.

Mødet er åbent for alle. Der serveres en forfriskning. Man kan bare møde op, men af hensyn til planlægningen hører Tove Hansen gerne, hvis man deltager.

Er lysten og interessen for at arbejde frivilligt for hjertesagen der, kan man høre mere om arbejdet i en lokalkomité hos frivilligkonsulent Tove Hansen, mail: [email protected], tlf.: 21 75 56 68.

Helse