Den voksende familie af 3M Tegaderm-forbindinger

Pressemeddelelse november 28, 2006 Helse

Den nye Tegaderm™-serie fra 3M omfatter hele spektret af sårbehandlings-produkter, der alle beskytter såret og forkorter helingsprocessen. Alt sammen i ny, letgenkendelig emballage, der gør det let at vælge rigtigt

3m family teddies 001
Tegaderm er en produktlinie af sårbehandlingsprodukter fra 3M. Produkterne beskytter sår og IV-områder og bruges på hospitaler, plejehjem og i hjemmeplejen til forbedring af patientbehandling. Tegaderm varemærket bliver nu udvidet, så det omfatter en bred vifte af forbindinger til sårbehandling og kirurgi, der alle er enkle, pålidelige og klinisk effektive.

Den nye struktur gør det nemmere for vores kunder, fordi vi samtidig giver alle vores produkter mere logiske navne, og emballagen bliver forsynet med store illustrationer, så det bliver lettere at vælge det rigtige produkt. Uden på alle pakninger vil der desuden være udførlige brugsanvisninger til applikationen, så du aldrig er i tvivl om, hvordan et Tegaderm-produkt skal anvendes.

Tegaderms historie
I mange år har Tegaderms sårbehandlingsprodukter været synonym med 3Ms patenterede produktdesign, unikke klæbestof, polymer og transparente filmforbindinger. Analyser viser, at sundhedspersonale over hele verden har tillid til Tegaderm forbindinger, fordi de er letanvendelige og økonomiske, og fordi de giver bedre resultater for patienten.

Der findes i dag mere end 4000 sårbehandlingsprodukter på markedet med forskellige mærkenavne, beskrivelser og varemærker. 3M gør det let for dig ved kun at anvende ét varemærke. Alle nye forbindinger vil bære Tegaderm varemærket efterfulgt af et beskrivende varenavn, så det er nemt at bestille, ordinere og yde tilskud til.

Hver enkelt Tegaderm forbinding er designet til at være enkel, sikker og pålidelig.

Enkel fordi den er let at bruge, let at forstå, let at genkende og let at oplære i.

Sikker fordi den er klinisk gennemtestet og økonomisk.

Pålidelig fordi den understøttes af kvalitet, leveringsgaranti, service, oplæring og support.

Med den nye serie tegaderm-produkter får du:

Logiske produktnavne
Store illustrationer, der gør det let at vælge det rigtige produkt
Ikoner, der viser produktets anvendelsesformål
Lette anvisninger for applikation
Mulighed for at måle sårets størrelse på nogle emballager

Det er kun varemærket, vi ændrer. Samme varenumre, samme pålidelige produkter, samme økonomiske pris

Helse