Del nøgler og få hus på Mallorca for bare 165 EUR om måneden

Pressemeddelelse november 6, 2009 Livsstil

Kristensen Group præsenterer nyt koncept for boligkøb på Mallorca.

Villas Floridas - pool
Koncepthusene på Mallorca har egen pool, der ligesom resten af området vedligeholdes af lokalt servicefirma.

Nu er det slut med at spare op i årevis, før drømmen om egen bolig på Mallorca kan blive en realitet. Nordjyske Kristensen Group går mod krisestrømmen og har udviklet et nyt boligkoncept – ”5 om Nøglen”, hvor ejerskabet deles mellem fem købere, så hver ejer kan nøjes med en månedlig ydelse på ca. 165 EUR.

Yngre købere kan nu være med

”5 om Nøglen” betyder, at flere danskere i en yngre alder får mulighed for at realisere drømmen om egen bolig på Mallorca, de behøver nemlig ikke længere at spare op i mange år”, fortæller Kurt Sarstrup, som er direktør i Kristensen Group. ”Vi har udviklet konceptet netop til mennesker, der er aktive på arbejdsmarkedet, og for hvem det derfor er ideelt at kunne bruge huset i de 10 uger om året, som et delejerskab giver adgang til.”

200 m2luksus

Husene, der hører til konceptet, er eksklusive både efter mallorcinsk og dansk standard. ”De er nybyggede, ligger i det nordøstlige Mallorca og har bl.a. tre soveværelser, tagterrasse med jacuzzi og udekøkken og er fuldt møblerede med danske kvalitetsmøbler”, fortæller Kurt Sarstrup, ”så man får virkelig meget livskvalitet for en forholdsvis beskeden investering”

Services sparer tid for dele-ejere

I forbindelse med købet udformes en samejekontrakt, der regulerer alt mellem de fem ejere, herunder fordelingen af de 10 uger, som hver enkelt ejer har til rådighed om året. ”Det skal være nemt at være 5 om nøglen”, understreger Kurt Sarstrup. ”Vi henvender os til mennesker, der har travlt i hverdagen, og derfor har vi lavet en aftale med et lokalt serviceselskab, som løser alle praktiske opgaver som f.eks. slutrengøring, udluftning, klargøring, indvendig vedligeholdelse etc., så ejerne kan koncentrere sig om at nyde livet, mens de er på øen – og glæde sig over, at de sparer op, mens de gør det”.

Læs mere om konceptet og boligerne www.kristensen-international.com/dk. Kristensen Group - et datterselskab af den danske Thorkild Kristensen Holding A/S - er inden for de sidste 6-7 år blevet en førende virksomhed inden for udvikling og salg af ferieboliger i Europa.

Livsstil

5 om Nøglen
5 om Nøglen - Logo
Hent | 0,28 MB | 845 x 1181 | .jpg

Kurt Sarstrup
Direktør Kurt Sarstrup
Hent | 1,08 MB | 1476 x 1122 | .jpg

Villas Floridas - pool
Hent | 0,93 MB | 1704 x 2272 | .JPG

Villas Floridas - Stue
Når man er 5 om nøglen, bliver man ejer af en 200 m2 eksklusiv, komplet møbleret villa for bare 165 EUR om måneden.
Hent | 0,07 MB | 520 x 780 | .jpg

Zip og hent alle filer