24Goal.com lancerer gratis sportsprogram til alle sportsinteresserede

Pressemeddelelse juli 18, 2007 IT

24Goal.com har i dag lanceret et helt nyt gratis sportsprogram til sportsinteresserede.

Programmet var startet som et udviklingsprogram for 4 år siden, men det blev lagt ned i skuffen igen da de gamle ejere ikke kunne få gang i realisering og pga. pengemangel og tidens internetudvikling dengang. Nu er der stiftet et nyt selskab som hedder 24Goal, som har overtaget rettighederne til at køre ideen videre og vi er kommet så langt, at vi nu er klar med programmet til superligastart. Programmet har været under udvikling igennem ½-1 år og vi mener, at programmet er så udviklet at vi nu kan lancere det til 18. juli 2007.

Programmet er i sig selv en slags Messenger, som viser brugerne de resultater, som de selv er interesseret i at se fra fodboldverdenen, uden at de skal tjekke resultaterne på nettet eller tekst TV. I version 1.0 vil de kunne vælge at følge fra superligaen og helt ned til Juniorligaen. Ja, de kan selv vælge hvad for en liga de vil følge fra hele verden, alt hvad de har med fodbold at gøre, kan de vælge i 24Goal. I en senere udgave vil brugerne også kunne følge med i ishockey, håndbold, bowling sågar spydkast! Ja, de vil kunne følge med i hvad sporten i hele verden byder på med 24Goal. 24Goal har også programmet klar til, at enhver som henvender sig til 24Goal.com, vil kunne få deres egen skin i programmet.

Det der gør 24Goal specielt i forhold til andre live sport leverandører, er at man ikke skal besøge en hjemmeside for at følge med i hvordan det går i ex. Superligaen, her bliver resultatet leveret til kunden mens han surfer videre på nettet uden at skal trykke F5 (opdater en hjemmeside) for at se om der er scoret. Programmet starter med at komme på 8 sprog.

Fakta om 24Goal

Sprog: Dansk, Engelsk, Spansk, Portugisisk, Russisk, Fransk, Hollandsk og Italiensk.

24Goal er udviklet i samarbejde med webbureauet JayJay - http://www.jayjaywebdesign.com/.

For yderligere informationer, kontakt venligst:

24Goal fodboldkontakt, Lars Boris Thomasen på 5151 1710 eller 9630 0410 du kan også kontakte os på mail [email protected].

24Goaler en af Danmarks nyeste live sport leverandør til verdens internetbrugere.
Som nystartet firma er der ingen fakta om 24Goal endnu.

24Goal- Magisterparken 345 - 9000 Aalborg - Tel. +45 9630 0410

IT